Algemene voorwaarden MD Shopping

Bestellen

Waar vind ik mijn factuur?

Je ontvangt je factuur per e-mail zodra je bestelling is verzonden.
Heb je de factuur niet ontvangen? Controleer dan je spam-map. Soms komen e-mails daarin terecht.
Zit je factuur ook niet in je spam-map? Neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we je verder kunnen helpen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je bestelling kan alleen vóór verzending worden geannuleerd. Als de bestelling al onderweg is, moet je de aflevering afwijzen en contact opnemen met onze klantenservice.

Is het veilig om online te bestellen?

Je kunt veilig winkelen in onze webshop.
Tijdens het afrekenen, zit je in een beveiligde internetomgeving. Gevoelige informatie, zoals je naam, adres en creditcard-gegevens, zijn versleuteld middels een SSL-verbinding. Dit betekent dat je persoonlijke informatie niet door iemand anders gezien kan worden.

Hoe plaats ik een bestelling?

Je kan met een account of als gast bestellen op onze webshop. Zoek je favoriete product(en) en volg de stappen hieronder:

1. Voeg je product(en) toe aan je winkelwagen door op de zwarte “Toevoegen aan winkewagen”-knop te klikken.
2. Ga naar je winkelwagen en klik op de zwarte knop “Afrekenen”.
3. Vul je persoonlijke gegevens in en kies je betalingsmethode.
4. Controleer je bestelling.
5. Rond

Ik heb geen bevestigingse-mail ontvangen

Wanneer je een bestelling plaatst, ontvang je een bevestiging per e-mail.
Heb je de bevestigingse-mail niet ontvangen? Controleer dan je spam-map. Soms komen e-mails daarin terecht.
Zit je bevestiging ook niet in je spam-map? Neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we je verder kunnen helpen.

Bestelprocedure

Wat is jullie leveringstijd?

De actuele leveringstijd is afhankelijk van het soort product en, in sommige gevallen, van de bestemming van de levering. De geschatte leveringstijd van elk product staat op de productpagina aangegeven.
Als je eenmaal een bestelling hebt geplaatst, kun je de geschatte leveringstijd terugvinden in “jouw account”. Als je geen account hebt, kun je de status van je bestelling volgen via het tracking-portal. De link naar het tracking-portal staat in de e-mail met je bestelling bevestiging.

Kan ik een factuur ontvangen voordat ik een bestelling plaats?

Je ontvangt alleen een factuur per e-mail wanneer je bestelling is verzonden.

Betalen

Welke betaalmethoden bieden jullie aan?

In Nederland bieden wij de volgende betaalmethoden aan:

• Credit Card
• iDeal
• Pay Pal

iDEAL

iDEAL biedt je de mogelijkheid om met je eigen bank te betalen:

1. Kies bij het afrekenen voor iDEAL.
2. Kies de bank waarmee je wilt betalen.
3. Je wordt doorgestuurd naar de website van de door jou gekozen bank.
4. Vul de gegevens in om je betaling te bevestigen.

PayPal

PayPal werkt als tussenpersoon tussen jou en een bank. Als je een account hebt, slaat PayPal je bankgegevens op en worden deze beveiligd.

1. Kies PayPal tijdens het afrekenen, dan wordt je doorverwezen naar hun website.
2. Voer je e-mailadres of telefoonnummer is om in te loggen op je account.
3. Bevestig je betaling.
4. Als je geen account hebt, kun je als gast betalen door je creditcard te gebruiken om de betaling te bevestigen.

Mastercard, Visa, Credit Card

Je kunt je kaartgegevens veilig invoeren als je ervoor kiest om met een credit card te betalen. Wij zorgen er dan samen met het credit card-bedrijf voor dat je betaling wordt verwerkt.

1. Kies het soort credit card dat je hebt bij het afrekenen.
2. Vul de kaartgegevens in; kaartnummer, naam van de kaarthouder, verloopdatum van de kaart en de verificatiecode van de kaart (CVC), en bevestig.

Betalingsproblemen

Hebben jullie mijn betaling ontvangen?

Wanneer we je betaling ontvangen en verwerken, ontvang je binnen 24 uur een bevestigingse-mail. Bij bankoverschrijvingen kan het tot 5 werkdagen duren voordat je betaling op onze rekening zichtbaar is en aan jouw bestelling is gekoppeld.

Mijn PayPal-betaling is geweigerd

Je PayPal-betaling kan om verschillende redenen geweigerd worden:

• Je PayPal-account moet om een bepaalde reden worden aangepast. Je kan dit doen in je persoonlijke PayPal-account.
• Je hebt de betalingspagina verlaten voordat de betaling was afgerond.
• De transactiepagina is tijdelijk niet beschikbaar.
• De betalingspagina heeft te lang open gestaan zonder dat er een betaling is gedaan.

Waarom wordt mijn creditcard niet geaccepteerd?

Je creditcard kan om verschillende redenen worden afgewezen:

• Je creditcard is verlopen.
• Je creditcard accepteert de relevantie valuta niet.
• De naam en het adres van de kaarthouder komen niet overeen met de boekingsgegevens.
• Je hebt het limiet voor online betalingen met je creditcard bereikt.
• Je hebt de betalingspagina verlaten voordat de betaling was voltooid.
• De transactiepagina is tijdelijk niet beschikbaar.

Wanneer wordt de betaling van mijn creditcard of PayPal-account afgeschreven?

Je PayPal- of creditcard-betaling wordt geautoriseerd wanneer jij de betaling bevestigt op de betreffende website.

De bevestiging wordt automatisch naar ons verzonden en je betaling wordt direct afgetrokken.

Je ontvangt een bestellingsbevestiging per e-mail wanneer je betaling is afgetrokken.
Je bestelling wordt verzonden nadat we je betaling hebben ontvangen en verwerkt.

Bezorgen

Bezorgmethoden

Kan mijn pakket bij een servicepunt worden bezorgd?

Je pakket kan bij het afhaalpunt van jouw keuze bezorgd worden. Bij het plaatsen van je bestelling kun je je voorkeur voor de bezorgoptie selecteren:

1. Thuisbezorging
2. Bezorging bij pakketshop

Als je voor thuisbezorging kiest en je niet aanwezig bent of het pakket niet kunt aannemen, dan kan de bezorger ervoor kiezen om het bij een pakketshop van hun keuze af te leveren.

Bieden jullie express bezorging?

De kortst mogelijke leveringstijd die we kunnen bieden, staat op onze productpagina’s. Deze informatie is zichtbaar voordat je het product bestelt.

Moet ik bezorgkosten betalen?

De producten die je bij MD shopping hebt besteld worden gratis bij je thuis bezorgd. We bieden je graag deze gratis service!
Ons warenhuis en onze koeriers werken samen om je bestelling altijd op tijd te bezorgen.

Kan ik mijn bezorging plannen?

De bezorging wordt altijd door de vervoerder gepland. Bij sommige vervoerders kun je de gewenste bezorgingstijd aangeven wanneer zij je de bezorginformatie toesturen.

Welke service zal mijn bestelling bezorgen?

We werken samen met meerdere bezorgservices voor onze verzendingen. Welke service jouw bestelling zal bezorgen, is afhankelijk van een aantal dingen:

•Het soort product
•Het volume van je product
•De bestemming van de verzending

Jouw pakket kan worden bezorgd door: DPD, Packs, Post NL.
Jouw pallet kan worden bezorgd door: Rabelink, Thijs Logistiek.

Verzenden jullie naar eilanden en afgelegen gebieden?

Wij bezorgen overal in Nederland.

Bezorgproblemen

Wat kan ik doen als mijn product beschadigd is bezorgd?

Als je product beschadigd is, neem dan contact op met onze klantenservice zodat we je een oplossing kunnen bieden. Stuur ons gedetailleerde foto’s van de schade als bijlage in het contactformulier, zodat we sneller een oplossing voor je kunnen vinden.

Ik heb een bericht ontvangen dat mijn pakket is bezorgd, maar ik heb niks ontvangen.

Als de vervoerder bij je langs is geweest toen je niet thuis was, krijg je per brief, SMS of e-mail informatie over de locatie van je pakketje.
Heb je geen bericht ontvangen van de vervoerder en is je pakketje nog steeds zoek? Neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we je verder kunnen helpen.

Waarom is mijn Track&Trace inactief?

De leveringstijd is afhankelijk van het soort product en, in sommige gevallen, van de bezorglocatie. Het kan een aantal dagen duren voordat de trackingpagina actief is.
Als je artikel in meerdere pakketten wordt verzonden, ontvang je voor elk pakket een aparte trackinglink.

Waarom ontvang ik mijn hele bestelling niet in één keer?

Je bestelling kan in meerdere delen worden bezorgd wanneer:

• Je pakketjes ons warenhuis op verschillende momenten verlaten.
• Je pakketjes door meerdere bezorgservices geleverd worden.
• De bezorgservice je pakketjes op verschillende momenten verwerkt.

Ik heb niet mijn hele bestelling ontvangen

Onze producten worden vaak in meerdere delen verzonden. Een artikel kan dus in delen en op verschillende momenten worden bezorgd.
Als je meerdere producten hebt besteld, kunnen deze op verschillende dagen worden bezorgd. Je kunt de verwachtte bezorgdatum voor elk product bekijken in je account.
Verder kun je altijd de meest recentie tracking-informatie bekijken via de tracking-link in de bevestigingse-mail.

Bezorgdetails

Waar kan ik mijn verzendstatus bekijken?

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mailbevestiging met een link naar uw volgportaal. Het volgportaal geeft de huidige status van uw zending weer.
Je kunt ontdekken in hoeveel pakketten je bestelling wordt geleverd door naar Mijn Account > Bestelgeschiedenis te gaan.

Kan ik mijn bezorgadres wijzigen?

Je bezorgadres kan alleen door onze klantenservice worden gewijzigd als je bestelling nog niet is verzonden.
Neem contact op met onze klantenservice om te vragen of ze het bezorgadres kunnen wijzigen. Als je bestelling al verwerkt is, zal onze medewerker een andere oplossing proberen te vinden.

Kan iemand anders mijn pakket ophalen bij een servicepunt?

In sommige gevallen bezorgt de vervoerder je pakket bij een servcepunt. De persoon wiens naam op het pakket staat, is de enige persoon die het pakket kan ophalen bij het servicepunt.

Hoe werkt een pallet-verzending?

Als je bestelling grote item bevat en op een pallet verzonden moet worden, wordt je hiervan op de hoogte gesteld in de verzendingsbevestiging.
De vervoerder neemt binnen 2-9 werkdagen contact met je op om een bezorgdatum af te spreken.

Wat als ik niet thuis ben op het bezorgmoment?

Vervoerders gaan hier op verschillende manieren mee om.

De vervoerder kiest een van de volgende opties:
• Je pakket wordt bij je buren bezorgd
• Je pakket wordt op een veilige locatie achtergelaten
• Je pakket wordt bij een servicepunt afgeleverd
• Je pakket gaat terug naar het depot, in afwachting van instructies

In de meeste gevallen laat de vervoerder je weten waar je pakket zich bevindt. Dit gebeurt per brief, SMS of e-mail.

Welke bezorgingsopties bieden jullie?

We bieden alleen bezorging aan huis.
Een vervoerder kan je pakket ergens anders bezorgen als je niet thuis bent op het bezorgmoment, maar dit kan niet van te voren worden bepaald.

Waar kan ik mijn bezorgdatum zien?

Wanneer je een bestelling plaatst, ontvang je een bestellingbevestiging via e-mail, met daarin een link naar het tracking-portal.
Via het tracking-portal kun je je bestelling volgen, deze toont namelijk de huidige status van je bestelling.
Als je bestelling een palletverzending is, zal de bezorgservice binnen 2-9 werkdagen contact met je opnemen om de gewenste leverdatum vast te stellen.
Opmerking: als je meerdere producten bestelt, is het mogelijk dat je de pakketten op verschillende dagen ontvangt.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wanneer je een bestelling plaatst, ontvang je per e-mail een bestellingsbevestiging met een link naar de tracking-pagina. Je kunt ontdekken in hoeveel pakketten je bestelling wordt geleverd door naar Mijn Account > Bestelgeschiedenis te gaan.
Heb je de bestellingsbevestiging niet ontvangen? Kijk dan eerst in je spam-map. Soms komen onze e-mails daarin terecht.
Staat de e-mail ook niet in je spam-map? Neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we je verder kunnen helpen.

Retourneren infomatie

Hoe kan ik mijn product voorbereiden en terugsturen?

Zodra je je persoonlijke gegevens aan ons hebt doorgegeven, organiseren wij een afhaalmoment door één van onze bezorgdiensten.

1. Zorg ervoor dat het product correct is verpakt, bij voorkeur in de originele verpakking of in een doos van vergelijkbaar formaat die de door ons aangegeven beperkingen niet overschrijdt. Het item moet worden geretourneerd in dezelfde staat als waarin je het hebt ontvangen.
2. Verwijder alle oude labels van de doos.
3. Bevestig het aantal geretourneerde dozen, de afmetingen en het gewicht.
4. Als de bezorgdienst je een bonnetje geeft, stuur deze dan naar ons.

Om het retourproces te beginnen, selecteer je een van de onderstaande contactmogelijkheden. We zullen je door het proces begeleiden.

Hoe retourneer ik een product?

Je kunt je product binnen 30 dagen nadat je het product hebt ontvangen gratis retourneren.
Afhankelijk van het product en de reden waarom je het product wilt retourneren, organiseren wij een afhaalmoment of sturen we je een retourneringslabel. In het laatste geval dien je het product bij een pakketpunt af te geven.
Wij zorgen voor de retourzending. Deze service is gratis, zolang je de reden van het retourneren met ons deelt en je binnen 30 dagen retourneert.
Om het retourneringsproces te starten, kies je een van de onderstaande contactmogelijkheden. We zullen je door het proces begeleiden.

Hoe kan ik mijn product voorbereiden en retourneren met drop-off XLservice?

Wanneer we een drop-off organiseren, sturen we je een retourlabel per e-mail. Breng je product(en) naar een servicepunt.
Voordat je het product inleverd bij een servicepunt, dien je de stappen hieronder te volgen:

1. Zorg ervoor dat het product correct is verpakt, bij voorkeur in de originele verpakking of in een doos van vergelijkbaar formaat die de door ons aangegeven beperkingen niet overschrijdt. Het item moet worden geretourneerd in dezelfde staat als waarin je het hebt ontvangen.
2. Verwijder alle oude labels van de doos en plak de nieuwe label(s) op.
3. Lever het product in bij het dichtstbijzijnde servicepunt en informeer ons over jouw drop-off.

Om het retourproces te beginnen, selecteer je een van de onderstaande contactmogelijkheden. We zullen je door het proces begeleiden.

Jullie prijzen zijn veranderd, kan ik een terugbetaling aanvragen?

De prijzen van online winkels veranderen vaak op basis van markttrends, voorraad en vraag. Aangezien de prijsveranderingen verwacht zijn, kun je er geen terugbetaling voor aanvragen

Krijg ik een volledige terugbetaling inclusief verzendkosten?

Om een volledige terugbetaling te ontvangen, is het belangrijk om je product in de originele staat te retourneren. Dit betekent dat je het product mag bekijken maar niet mag gebruiken (het is bijvoorbeeld niet mogelijk om met een pan te koken en hem vervolgens terug te sturen en volledige terugbetaling te krijgen).
De retourzending is gratis als je gebruikt maakt van onze retourprocedure en dien je akkoord te gaan met de voorwaarden van de MD shopping.
Als je ervoor kiest het product via een andere koerier te retourneren, dan zijn die kosten voor jouw eigen rekening.

Problemen met retourneren

Ik heb mijn terugbetaling niet ontvangen

We betalen het gehele aankoopbedrag zo snel mogelijk terug. Je zult het bedrag uiterlijk 14 dagen na de annulering op je rekening kunnen verwachten. Het is echter mogelijk dat we wachten met het terugbetalen tot we de producten, of bewijs dat je de producten hebt verstuurd, hebben ontvangen.
Je ontvangt een bevestigingsmail zodra we het terugbetalingsproces starten.
Je ontvangt de terugbetaling op de rekening die je voor de bestelling hebt gebruikt.

Ik heb het verkeerde product teruggestuurd

wanneer je een product retourneert, kan het gebeuren dat sommige items in het retourpakket belanden, ondanks dat je ze niet nodig hebt. Hieronder vind je 4 scenario’s:

1. Er zit een ander product in het retourpakket;
2. Er zitten meerdere artikelen in het retourpakket, waaronder het product dat geretourneerd moet worden;
3. Er zitten meerdere artikelen in het retourpakket, exclusief het product dat geretourneerd moet worden;
4. Er zitten persoonlijke artikelen in het retourpakket.

Als een van de bovenstaande situaties zich voordoet, neem dan zo snel mogelijk contact op met de vervoerder en vraag of het pakket naar je teruggestuurd kan worden. Als dat niet mogelijk is, neem dan contact op met onze klantenservice via een van de onderstaande knoppen.
We zullen ons best doen om het pakket te traceren en proberen eventuele extra artikelen die per ongeluk zijn toegevoegd terug te sturen. Het is echter belangrijk op te merken dat:

• Ondanks de beste inspanningen van ons team, het terugvinden van je artikelen niet gegarandeerd is;
• Je krijgt je geld terug volgens ons terugbetalingsbeleid. Extra artikelen in de verpakking worden niet vergoed;
• Als we je item(s) vinden, sturen we het gratis naar je terug.

Het aantal geretourneerde producten verschilt van het aantal dat in de e-mail staat.

Je ontvangt een aparte e-mail voor elk item dat je retourneert.
Heb je niet alle retourneringse-mails ontvangen? Kijk dan eerst in je spam-map. Soms komen e-mails daarin terecht.
Staat de e-mail ook niet in je spam-map? Neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we je verder kunnen helpen.

Mijn account

Slaat u persoonlijke gegevens op?

We slaan alleen informatie op die nodig is voor het bieden van een goede service.
Tijdens het bestelling proces vragen we je om je naam, bezorgingsadres, factuuradres, de bestelde producten, het aantal en je betalingsgegevens door te geven. Dit doen we zodat we indien nodig op een later moment een terugbetaling kunnen doen.
Je gegevens worden alleen gebruikt in overeenstemming met ons privacy beleid. Je persoonlijke gegevens worden zonder jouw toestemming niet gebruikt voor andere doeleinden.

Wat zijn de voordelen van een MD shopping-account?

We proberen “Mijn account” constant te verbeteren. De lijst hieronder zal dus waarschijnlijk steeds langer worden!
De voordelen van een account zijn op dit moment:

• sneller afrekenen
• de status van je bestelling zien
• je bestelling geschiedenis zien
• je veiling overzicht zien
• een adresboek met verschillende bezorgadressen

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Je kunt een bestelling plaatsen zonder een account (als gast) of met een account.
Een bestelling plaatsen met een account is veel sneller dan bestellen zonder account en heeft ook voordelen. Lees meer over de voordelen van een account.
Je kunt een account aanmaken voordat je bestelt of tijdens het afronden van je bestelling.

Ondersteuning

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Ons klantenserviceteam kan je helpen je e-mailadres te wijzigen of aan te passen.

Hoe dien ik een klacht in?

Als je tegen een probleem aan loopt, kun je contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je dan graag verder!

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Als je je wachtwoord bent vergeten, volg dan deze eenvoudige stappen om het te resetten:

1. Ga naar de inlogpagina.
2. Klik op de link Wachtwoord vergeten? onder de paarse knop.
3. Voer het e-mailadres in van het account waarvoor je je wachtwoord wilt resetten.
4. Klik op de paarse knop Verzenden.
5. Je ontvangt nu een e-mail om je wachtwoord te resetten.

Zodra je de e-mail ontvangt, moet je het volgende doen:

6. Klik op de paarse knop Wachtwoord resetten.
7. Vul een nieuw wachtwoord in.
8. Klik op de paarse knop Wachtwoord bevestigen.

Kan ik mijn account verwijderen?

Ja, we kunnen je account verwijderen. Hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Let op: als we je account verwijderen, heb je geen toegang meer tot eerdere bestellingen en kunnen we het account niet meer heractiveren.

Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?

Om je accountgegevens te wijzigen, moet je de volgende stappen nemen:

1. Ga naar de inlogpagina.
2. Log in op je account.
3. Ga naar Accountgegevens.
4. Klik op Profiel bewerken.
5. Wijzig je gegevens.
6. Druk op de paarse knop Opslaan.

Ik kan niet inloggen op mijn account

Volg onderstaande stappen als je niet kunt inloggen op je account:

• Controleer of je e-mailadres en wachtwoord juist zijn.
• Creëer een nieuw wachtwoord door onder het inlogveld op “Wachtwoord vergeten” te klikken.

Kan je nog steeds niet inloggen? Neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we je verder kunnen helpen.

Hoe maak ik een account aan?

Om een account aan te maken, volg je de onderstaande stappen:

1. Ga naar de inlogpagina.
2. Klik op het tabblad Nieuw account aanmaken.
3. Vul een e-mailadres en wachtwoord in.
4. Klik op de paarse knop Account aanmaken.

Als je de stappen op de juiste manier hebt uitgevoerd, is je account aangemaakt en ontvang je een welkomstmail.

Productinformatie

Veilig online shoppen

Hoe bescherm je je persoonlijke gegevens
• Je persoonlijke gegevens zijn veilig zolang alleen MD shopping en jijzelf je accountgegevens weten
• Creëer een sterk wachtwoord voor je account. Vermijd het gebruik van je naam of verjaardag voor je wachtwoord(en).
• Pas op hoeveel informatie je online deelt. Hoe meer informatie je op het internet deelt, hoe kwetsbaarder je bent voor oplichters en identiteitsfraude.

Telefoontjes
Sommige van onze afdelingen bellen klanten op voor onze klantenservice. Onze klantenservice vraagt je nooit om gevoelige informatie of bankgegevens te delen en bied ook nooit om gevoelige informatie of bankgegevens te delen en bied ook nooit onverwacht een terugbetaling aan.
E-mails
Voor klantgerichte diensten sturen we je alleen maar e-mails vanaf het officiële MD shopping e-mailadresonverwacht een terugbetaling aan.

Hoe bescherm je je netwerk
• Log alleen in als je je netwerk en de website vertrouwt.
• We raden aan om inloggen te vermijden als de pagina er anders uitziet dan je gewend bent.

Hoe herken je phishing/oplichters
Phishing is een manier waarop internetoplichters jouw persoonlijke gegevens of inlog-gegevens proberen te krijgen. Een frauduleuze e-mail kan er bijvoorbeeld uitzien als een vragenlijst, wedstrijd of sociale media-bericht. Het doel van phishing is om jou zover te krijgen om een neppe website te bezoeken of om je persoonlijke gegevens in te vullen.

Waar is phishing/oplichting aan te herkennen? De onderstaande tips kunnen je helpen!
• Het e-mailadres van de verzender ziet er verdacht uit.
• Je wordt gevraagd om persoonlijke gegevens, zoals je bankgegevens, betalingsdetails, gebruikersnaam of wachtwoord.
• Je naam staat niet bovenaan het bericht (wij spreken je altijd persoonlijk aan).
• Je wordt gevraagd om op een link te klikken om een artikel te volgen dat je niet hebt besteld.
• Het bericht is urgent, zoals een waarschuwing dat je account wordt gesloten tenzij je direct actie onderneemt.
• Je wordt uitgenodigd om deel te nemen aan een wedstrijd die je kunt winnen door op een link te klikken en je (persoonlijke) gegevens in te vullen.
• Het bericht is onverwacht.

Hoe vermijd je phishing/oplichting
• Betaal nooit iets om een (wedstrijd)prijs te mogen ontvangen en betaal nooit om een hoger geldbedrag te mogen ontvangen.
• Betaal nooit iets op basis van een belofte van een creditcard of lening.
• Accepteer geen aanbiedingen via het internet of de telefoon als je niet kunt controleren of het aanbod legitiem is.
• Betaal nooit iets aan iemand waarvan je de identiteit niet kunt controleren.
• Negeer e-mails die vragen om je bankgegevens, tenzij de e-mail afkomstig is van ons officiële e-mailadres.
• Negeer e-mails die vragn om je accountgegevens. Wij vragen nooit om je wachtwoord.

Hoe rapporteer je fraude of zorgen
Als je iets verdachts opmerkt tijdens je aankoop bij ons, denkt dat je het slachtoffer bent van fraude of een bestellingsbevestiging hebt ontvangen terwijl je geen bestelling hebt geplaatst, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice.

Hoe presenteren jullie de producten op de website?

Onze producten hebben op de productpagina een omschrijvende tekst, productspecificaties, statische afbeeldingen.

Product-gerelateerd

Wat voor een garantie heb ik?

Alle producten die door ons worden verkocht vallen onder de minimale wettelijke garantie van 2 jaar. Op dit moment is dat de enige garantie die onze producten hebben.

Je hebt recht op een betrouwbaar product dat aan de omschrijving voldoet. Een product is defect als:

– het incompleet is,
– het beschadigd of kapot is,
– het niet goed werkt,
– het niet kan worden gebruikt zoals de verkoper beschrijft.

Als koper heb je de verantwoordelijkheid om voor je aankoop te onderzoeken of het product geschikt is voor het beoogde doel. Als je tegen een probleem aan loopt, heb je recht op hulp bij het vinden van een geschikte oplossing voor het probleem. Wij lossen binnen de garantieperiode problemen op door oplossingen te bieden met het oog op het soort product en het specifieke probleem.
Schade door weersomstandigheden wordt niet gedekt door de garantie, aangezien het product niet kapot is en goed functioneert. Neem contact op met je verzekering om dergelijke problemen op te lossen.

Neem contact op met onze klantenservice om een garantieclaim te doen. Als het probleem onder de standaard wettelijke garantie valt, zullen we het probleem oplossen door je de meest geschikte oplossing te bieden.

Wat voor een producten hebben jullie?

We hebben veel verschillende producten en blijven ons aanbod continu uitbreiden.
Op onze webshop vind je veel productcategorieën:
• Meubelen
• Hardware
• Dierbenodigdheden
• Voertuig & onderdelen
• Huis & tuin
• Sportartikelen
• Speelgoed & spellen
• Zakelijk & industrieel
• Overig

Ik heb een vraag over een product

Je vindt veel informatie over onze producten op de productpagina’s.
Vind je favoriete product in onze webshop en lees de productinformatie.

Kun je niet vinden wat je zoekt? Neem dan contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder.

Contact

Hoe neem je contact met ons op

E-mail
Je kunt ons een volledige aanvraag per e-mail sturen door ons contactformulier in te vullen. Zo begrijpen we beter waar je bericht over gaat en kunnen we je verzoek sneller afhandelen.
Je kunt binnen 24 uur een reactie verwachten. Als je geen antwoord hebt ontvangen, controleer dan de map met ongewenste e-mail. Klik op de knop hieronder om ons een e-mail te sturen.

Telefoon
We kunnen je ook telefonisch helpen, Wanneer je jouw telefoonnummer achterlaat in het e-mailbericht, zorgen wij ervoor binnen 24 uur contact met je op te nemen. Maar vragen we vriendelijk dit alleen te doen wanneer het strikt noodzakelijk is.dan neemt onze klantenservice binnen 1 werkdag contact met je op.
Als je het formulier voor een terugbelverzoek invult, weten we waar je vraag over gaat en kunnen we je sneller helpen.

Wij hechten waarde aan uw privacy

We gebruiken cookies om uw ervaring te verbeteren, gepersonaliseerde advertenties of inhoud weer te geven en ons verkeer te analyseren. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met ons gebruik van cookies. Klik ook op de knop Meer om meer gedetailleerde informatie, gebruiksvoorwaarden en privacybeleid te bekijken.